Bu kitap, Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4'ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler, isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4'e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.
Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular, projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler, bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.
- Oyun Motoru Kavramı
- Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları
- Bsp Geometrileri
- Paint Aracı
- Landscape Aracı
- Foliage Aracı
- Content Browser Kullanımı
- Texture'lar
- Material'lar
- Shader'lar
- Mesh'ler
- Particle Kullanımı
- Işıklandırma
- Blueprints ve Görsel Programlama
- Matinee Aracı
- Level Streaming
- Programlama
- Örnek Proje Oluşturma
- Proje Çıktısı Oluşturma
- Açıklama
Bu kitap, Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4'ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler, isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4'e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.
Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular, projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler, bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.
- Oyun Motoru Kavramı
- Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları
- Bsp Geometrileri
- Paint Aracı
- Landscape Aracı
- Foliage Aracı
- Content Browser Kullanımı
- Texture'lar
- Material'lar
- Shader'lar
- Mesh'ler
- Particle Kullanımı
- Işıklandırma
- Blueprints ve Görsel Programlama
- Matinee Aracı
- Level Streaming
- Programlama
- Örnek Proje Oluşturma
- Proje Çıktısı Oluşturma
Stok Kodu:9786055201647Boyut:15.00x21.00Sayfa Sayısı:256Basım Yeri:İstanbulBaskı:6Basım Tarihi:2021-03Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,0036,00312,4837,4466,4238,5294,3639,24123,3339,96QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,7237,44312,7238,1666,4838,8894,4039,6012--Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,0036,00312,4837,4466,4238,5294,3639,24123,3339,96Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,0036,00312,4837,4466,4238,5294,3639,24123,3339,96Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,0036,00312,4837,4466,4238,5294,3639,24123,3339,96World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,0036,00312,8438,5266,4238,5294,3639,24123,3339,96Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim36,0036,00218,0036,00312,4837,4466,4238,5294,3639,24123,3339,96
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.