“Yürekte saklanan kıskançlıklar çok kurnazdırlar. Kurnaz oldukları kadar özgürlüklerine düşkün, bir o kadar da şovenisttirler. Sürekli gizlendikleri bedenden fırlayıp dışarı çıkmak ve kendilerini gösterip deşifre olmak isterler. Fakat; yüreğinde saklandıkları kişinin kendilerini engellemeye çalıştığını görünce, kurnazlıklarını kullanıp hemen kılık değiştirerek tanınmayacak hale gelir ve kendilerini başka bir sıfatla dışarı atıverirler. Hangi kılıkta dışarı çıkmışlarsa, içinde gizlendikleri kişiyi de o kisveye büründürüp, o kişideki envai çeşit davranışlar halinde karşımıza dikilirler.
Kıskanç bir kişi kıskançlığını, ne kadar gizlemeye çalışırsa çalışsın bir anlık bir bakışla bile kendini ele verebilir. Mesela bir topluluk içindeyken; kıskandığı kişi sağında ya da solunda oturuyorsa ona her bakmak istediğinde direk başını o tarafa çevirmekten ziyade gözlerini onun olduğu tarafa kaydırarak kaçamak bakışlarla bakar. İnsan sarrafı kişiler bu bakışlarından bile o kişinin karakter notunu verebilirler ya da o kişi etrafındakileri bezdirecek kadar gereksiz teferruata kaçan biri olup çıkar.
Bir meseleye teferruat üstüne teferruat ekleyerek öyle ballandırarak anlattığını zanneder ki, size afakanlar bastığını, ondan kurtulmanın yollarını arayarak çaresizlik içinde kıvrandığınızı hissetmez bile. Bunlar, kıskançlığın bedenden dışarı çıkış şekillerinden sadece ikisidir. Bu felaket duygunun, daha burada sayamayacağım kadar çok davranış kostümü vardır, geri kalanları artık varın siz düşünün...”
- Açıklama
“Yürekte saklanan kıskançlıklar çok kurnazdırlar. Kurnaz oldukları kadar özgürlüklerine düşkün, bir o kadar da şovenisttirler. Sürekli gizlendikleri bedenden fırlayıp dışarı çıkmak ve kendilerini gösterip deşifre olmak isterler. Fakat; yüreğinde saklandıkları kişinin kendilerini engellemeye çalıştığını görünce, kurnazlıklarını kullanıp hemen kılık değiştirerek tanınmayacak hale gelir ve kendilerini başka bir sıfatla dışarı atıverirler. Hangi kılıkta dışarı çıkmışlarsa, içinde gizlendikleri kişiyi de o kisveye büründürüp, o kişideki envai çeşit davranışlar halinde karşımıza dikilirler.
Kıskanç bir kişi kıskançlığını, ne kadar gizlemeye çalışırsa çalışsın bir anlık bir bakışla bile kendini ele verebilir. Mesela bir topluluk içindeyken; kıskandığı kişi sağında ya da solunda oturuyorsa ona her bakmak istediğinde direk başını o tarafa çevirmekten ziyade gözlerini onun olduğu tarafa kaydırarak kaçamak bakışlarla bakar. İnsan sarrafı kişiler bu bakışlarından bile o kişinin karakter notunu verebilirler ya da o kişi etrafındakileri bezdirecek kadar gereksiz teferruata kaçan biri olup çıkar.
Bir meseleye teferruat üstüne teferruat ekleyerek öyle ballandırarak anlattığını zanneder ki, size afakanlar bastığını, ondan kurtulmanın yollarını arayarak çaresizlik içinde kıvrandığınızı hissetmez bile. Bunlar, kıskançlığın bedenden dışarı çıkış şekillerinden sadece ikisidir. Bu felaket duygunun, daha burada sayamayacağım kadar çok davranış kostümü vardır, geri kalanları artık varın siz düşünün...”
Stok Kodu:9789944313926Boyut:13.50x20.00Sayfa Sayısı:365Basım Yeri:İstanbulBasım Tarihi:2011-01Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. HamurDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,0040,00313,8741,6067,1342,8094,8443,60123,7044,40QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,8041,60314,1342,4067,2043,2094,8944,0012--Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,0040,00313,8741,6067,1342,8094,8443,60123,7044,40Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,0040,00313,8741,6067,1342,8094,8443,60123,7044,40Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,0040,00313,8741,6067,1342,8094,8443,60123,7044,40World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,0040,00314,2742,8067,1342,8094,8443,60123,7044,40Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim40,0040,00220,0040,00313,8741,6067,1342,8094,8443,60123,7044,40
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.